2009-12-23
 15:38:21

Jahaja...

Så va det då dan före dan...med allt va det innebär...för några, men inte för mej !!!
För jag får vara på jobbet och softa jag, sicken turgumma jag är.
Va iväg med en boende och handlade på ica maxi, och det va faktiskt skapligt lugnt.

Annars då ??? Jo det rullar ju liksom på...kommit in mej ganska bra i lägenheten, ska låta områdesvärden va ifred över jul å nyår så får det bli lite terror sen...howhow...

Jobbar dygn idag så i morrn när jag slutar är allt klart...förutsätter jag....


                               


                                          


Pernilla"grannen tvärs över"
PUBLICERAT: 2009-12-23, 15:56:15 | URL: http://joma-mamma.blogspot.com

Här från Skräddarbacken så önskar vi dej en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR



Många kramar från Exgrannen tvärs över med Familj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: