2009-12-04
 09:54:08

Kartonger....

Min otroligt snälla Far har varit hem med en bunt kartonger...och "packpapper"...
Men ett litet problem bara, VART F-N BÖRJAR MAN ?????

Vi är helt överens om saker och så, och jag är sååååååå lättad att "han" tänker bo kvar (mycket mycket saker jag slipper ta reda på) jag tänker nämligen ta med mej så lite saker jag bara kan...tror jag håller på att bli en "minimalist".

Nu hänger det bara på hur fort "städfirman" tänker jobba...sen är liksom allt klart för inflyttning.
Hoppas hoppas hoppas...att det kan bli idag eller på söndag, ska ju liksom hinna med och jobba mitt uppe i alltihop också, men annars blir det till nästa helg.
Även om vi är sams och pratar mycket om allt, så vill man liksom iväg...det blir lite "tokigt" och gå runt så här....

Ett stort dilemma i lägenheten är att det är FRUKTANSVÄRDA FÄRGER!!!!!
Kaklet i köket är såååå grönt att man vill kräkas
Och "vardagsrummet" är SVART & MÖRKRÖTT !!!! Dear god help me......
Men får väl ta det "eftersom"....det kostar ju liksom ändå det här...bara adressändring & "skilsmässoansökan" kostar tillsammans tusen kr...så det får väl bli nudlar ett tag då

Men men det BLIR BÄTTRE DET VET JAG !!!
Nu blir det till att börja packa lite då.............

 

 


lena
PUBLICERAT: 2009-12-04, 22:08:46

Du vet färg kan jag ordna lite billigare än i butik säg till...<3


Magda
PUBLICERAT: 2009-12-07, 16:18:47 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Uch det är inte kul med hemska färger!!!! Som tur är finns det ju färg ;) Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: