2009-12-14
 11:34:42

På plats...

Sååå nu börjar man komma till rätta...har målat å fejat å grejat...så det börjar se ut som ett hem !!!
Ska försöka släpa dit Tunabyggen som ska kolla kaklet...och resten av min klagolista
Men men, man kan inte få allt jag vet...

Det är såååå tråkigt att vara utan dator...men det går ju, ska fixa så småningom...
Tur att man har jobbet (så kan man tjuvsurfa...)

Happ... så har man bokat tvättid i tvättstugan också, det va väl hundra år sen...men modernt värre, man behöver inte ens ha med sej tvätt & sköljmedel...det sköter maskinen coolt va !!!


Saija
PUBLICERAT: 2009-12-14, 15:13:46 | URL: http://saija.se

Åhh en sån tvättmaskin vill jag med ha ju!!!


Emma
PUBLICERAT: 2009-12-14, 15:28:54 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Härligt, låter som du börjar komma iordning och göra dig lite hemmastad! Kommer förbi nån dag på en kaffe så jag får se hur du har det!! Kram kram


camilla
PUBLICERAT: 2009-12-15, 21:21:52

jag vill oxå ha en sån tvättmaskin.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: