2009-12-02
 09:37:38

Väntar på svar...

Får nog svar på en lägenhet idag...
Även om man är helt säker på sin sak, så är det banne mej inte lätt...för någon !
Alla har sina sätt att reagera på det som händer...men jag hoppas att det finns förståelse, och det vet jag att det gör, det får ta sin tid !
Det blir inte å handla om så mycket "andra" vardagligheter f.n, för den kommer liksom i skymundan kan man säja.
Men jag ska iallafall ta mej till Falun en sväng och hämta ett rumsbord som min lillasyster har "över"...och sen blir det ridning på em...

 TUSEN KRAMAR TILL ALLA NÄRA !!!   & KÄRA...ALLA ÄR SÅÅÅÅÅ OMTÄNKSAMMA DET BEHÖVS


Anna
PUBLICERAT: 2009-12-02, 09:55:36 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Jag håller tummarna för lägenheten!



Förstår att det måste vara grymt jobbigt för er alla. Men som sagt vi finns här å hjälper, lyssnar eller vad det nu kan vara...



Kramkram!


Babsan
PUBLICERAT: 2009-12-02, 17:40:47

Hejsan!!! Hade ingen aning om detta! Ta hand om dig nu o du får gärna höra av dig eller kanske komma förbi på en kaffe!!!Kramisar


Pernilla"grannen tvärs över"
PUBLICERAT: 2009-12-02, 18:57:41 | URL: http://joma-mamma.blogspot.com

Håller med ovan..det är inte lätt för någon även om man är överens. Hoppas allt löser sig till det bästa för er alla.



Håller tummarna till lägenheten och jag kan ju inte bära men jag har ju bil och Lastbil(helg) till förfogande om det skulle vara att du behöver hjälp..




Emma
PUBLICERAT: 2009-12-02, 20:00:04 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Usch så jobbigt du måste ha det nu.. Tänker på dig och du vet var jag finns om du behöver hjälp eller prata eller vad det må vara!! Kram kram


camilla
PUBLICERAT: 2009-12-03, 21:07:58

Miljoner pussar till dig finaste Lillis.


Saija
PUBLICERAT: 2009-12-03, 21:22:11 | URL: http://saija.se

Lycka till med lägenheten! Håller alla tummar och tår.

Många värmande kramar från Saija...


Petra.H
PUBLICERAT: 2009-12-03, 21:52:22

Ja det är en jobbig tid ni/du har framför er. Men ur nått ont kommer alltid nått gott. Och ni gör rätt som bryter upp så det inte blir två bittra människor som sitter där på ålderns höst. Bättre att du kan "hitta" dig själv igen och finna "lycka" i livet igen. Sköt om dig och lycka till med allt



Kram P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: