2009-02-04
 19:25:00

Det lilla vandrarhemmet i skräddarbacken...

Troligtvis kan alla återgå till det normala på fredag....
Mamma bor ju här också denna vecka pga reparationer i hennes lägenhet, tror att dom är klara på fredag...
Och troligtvis får Sofie Jens och Albin flytta till sin tillfälliga bostad  då också...
Trots att det blir lite trångt och rörigt så går det riktigt bra, troligtvis för att man vet att det är tillfälligt !


Lotti
PUBLICERAT: 2009-02-04, 20:03:23

Du tar väl betalt som alla andra vandrarhem gör!!!


Pernilla
PUBLICERAT: 2009-02-04, 23:16:43

Så bodde man ju förr, generationsboende. Det kanske är så det kommer att se ut i framtiden också :)) Hej Lillis kul att ha hittat din blogg. Hur lever livet med dej nu för tiden då??/Kram Pernilla Fahlström


petra
PUBLICERAT: 2009-02-05, 19:20:45

Annars kan du ju skicka några till mig....här är det gott om plats över då barna envisas med att sova i min säng fast de har en varsin egen hihihi;)


Tuula
PUBLICERAT: 2009-02-07, 09:59:03 | URL: http://www.perroflickorna.se

Ja nog verkar det var fullt upp hemma hos dig Lillis.

Jag vet inte om kommer ihåg mig, men din mamma Ulla och jag låg på bb och fick våra sista barn, Daniel och Anna, sen var nog du hit hem någon gång också.

Jätte kul att gå in och läsa din blogg, kram från Tuula från Säter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: