2009-02-22
 08:44:30

Ide`torka...

Ja man kan nog konstatera att det är lite "stilltje" på händelsefronten i livet.....det finns ju liksom inget att skriva om.
Ännu en helg till enda, har varit barnvakt till mitt "barnbarn" Albin, det är full fart på den lille krabaten.
Tänk va tiden går fort jag tyckte det kändes som det var "igår" vi åkte till BB... nu är han snart nio månader...
Igår (lördag) va jag ut och skjutsade svärmor på shoppingrunda...
På kvällskvisten tog jag faktiskt mejvätta i kragen och gick ut på en långpromenad i femtio minuter...

så då fick jag lite motion också...
Fick en jla massa energi av den promenade, funderar om det var nå utsläpp av "uppåtjack", för sen blev det städning och renbäddning, skönt !!! det är så sällan jag får lust/ork till sådana sysslor nu för tin...
Har planerat en prommis idag med, men denna förbenade snö får mej att vilja dra täcket över huvut och inte kliva upp förräns det är vår igen...

Vi får väl se vad som händer under dagen....ska iaf tvätta idag !!! sen blir det att ladda för jobb imorgon gör ett heldagspass 9-20, men det gör inget för jag har nog ett av dom bästa jobb man kan ha...mitt nästa pass gör jag på lördag, så det blir en tuff arb vecka ....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: