2009-01-26
 20:41:26

Först på plats !!!

Herregud jag är först vid datorn i kväll och ingen står på kö...
Ingen pimpel tävling i kväll... ja det har man på datorn nu för tiden, tre "vuxna" män (om män nu kan bli vuxna, jag har länge tvivlat) "kopplar i hop sej" och pimplar och talar samtidigtdet är väl så nära undergång man kan komma !
Vad hände med att faktiskt umgås på riktigt ?
Nu ska man ha msn,blogg,facebook,hemsidor,mail och allt vad det nu heter...det som skrämmer mej är att
jag själv håller på att smittas av detta beroende, snart blir jag väl inlaggd på avgiftning...
Finns det nån klinik som kan ta alla beroenden på en gång det börjar bli en del nu ...

F.Ö Kan jag tillägga att jag nu tillämpar en ny metod för min eviga kamp om kilona...
Det går ut på att äta fet mat proteiner och minimalt med kolhydrater har en bok som heter
ÄT FET MAT bli frisk och smal..av Lars-Erik Litsfeldt ,då kör vi på det ett tag få se (hahahaha)
Man måste ju ha nåt att pyssla med....

Ojoj nu håller dom på och gifter sej på tv, Magnus och Emma från Bonde söker fru...
Dom är såååå lyckliga
Kom på för ett tag sen att "vi" har tioårig pröllopsdag på påskafton, har i år varit "ihop" i sjutton år...
Känner ju mannen rätt väl vid det här laget, och jag fantiserar och drömmer och kan knappt föreställa
mej vad han ska hitta på för spännande att överraska mej med
Inget illa ment på nå vis....


Lotti
PUBLICERAT: 2009-01-26, 21:06:36

Ja hörrudu, Anna tyckte att jag skulle skaffa msn eftersom DU hade det nu...Jag som trodde att jag va hip som hade en blogg ;-)


camilla
PUBLICERAT: 2009-01-26, 22:36:54

vi får hoppas att Stefan läser din blogg så han vet att du förväntar dig något på bröllopsdagen ;)

Men nu kära Lillis tycker jag att det är dags att logga in på facebook oxå......

Lycka till med viktkampen, min går käpprätt åt skogen.

Kramis


Mia
PUBLICERAT: 2009-01-27, 15:25:22 | URL: http://miajaverling.blogg.se/

Jadu min gubbe sitter ju och pimlar med din på datan, jag vet inte om man ska kalla sej fiskeänka eller vad? Snart öppnar dom väl ytterdörren på vid gavel och sätter på sej luvorna, dricker termoskaffe...Här är det också kö till datan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: