2009-01-03
 20:23:21

Piiiz off käjk....

Det låter ju inte långt, en vecka !!!
Jaaaa det beror då alldeles på vad som händer den veckan, för tillfället har jag då aldrig varit med om så långa dagar ens..(förutom då under någon av mina sjuttioelvatusen bantnings kurer)..
Tänka att när man bestämt sej för att inte äta så är mat det enda som existerar i huvudet =(
Fuskade igår åt en "pytteliten" pizzabit TACK DÅ STEFAN =(...
Menmen det är ju frestelsen man ska lära sej att stå emot !

Idag (lördag) har jag ätit lite korvstroganoff (på ett kaffefat) sen pulver resten av dan...inte kul !!!
Men ska lyckas !!! Nu har jag ju blivit utmanad av några stycken så nu j-lar kör vi..

Så här brukar mina tv-kvällar se ut alltför ofta, ikväll ser den också ut så MEN inget tillhör mej...


Anna
PUBLICERAT: 2009-01-03, 22:33:24 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Läste på en annan blogg om Gynnings "skinny tip" dvs att man sätter upp en bild på en tjej med snygg å vältränad kropp på kylskåpet..Kanske borde göra det jag med så kanske man tappar sötsuget när man ser en sån bild och blir avis!.. Ska du testa kanske?! ;)


Lotti
PUBLICERAT: 2009-01-04, 18:29:39

Nä det beror alldeles på vad man gör under en vecka om den går fort eller inte... Jag har ridit flera timmar varje dag ända sen den 29:e så min vecka har gått tokfort!Nu är det bara 2 lediga dagar kvar :-(

Men snart ses vi igen!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: