2009-07-29
 18:48:09

Allt å inget....

Varit in och kikat lite på diverse bloggar, tycker det verkar lite smådeppigt här å där....
Det går ju liksom inte att undgå att ta upp det underbara sommarvädret *morr* personligen håller jag på att bli galen !!!
Tror att det påverkar mycket.
Semester....ja den ska ju tillbringas i solen ju, med glada barn som stojar och leker, äta glass, grilla, umgås, det är då så jag tänker mej semester....nu funderar man på å ta fram vinterjackan vissa dar för det är snorkallt.
Har ni tänkt på hur mörkt det blivit om kvällarna ??? Dags att tända i fönstren, det brukar va lite mysigt men va FAAAN vi har ju knappt hunnet  se ljuset ännu!!!!

Oooommmm det nu skulle undgått någon....så åker jag snart till LJUSET !! till Almirida på Kreta, gissa om jag längtar!
Den 14/8 bär det iväg i två !!! veckor, och det kan jag tala om att va som än händer (med mycket speciella undantag)här hemma tänker jag inte bry mej, för det är ju liksom nåt hele tia....


                                                                               


Mia
PUBLICERAT: 2009-07-30, 11:11:17 | URL: http://mmiiaa.blogg.se/

Hej Lillis!

Passa på att njuta som fasen på Kreta! Då kommer du alltså att missa lite ridning, men hästarna finns kvar. Är du laddad inför höstterminen annars? Ha det gott. Kram.


Magda
PUBLICERAT: 2009-07-30, 17:48:56 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Åh...Kreta vad skönt!!! Njut av solen.....är verkar det tyvärr inte bli så mycket bättre.



Kram


camilla
PUBLICERAT: 2009-07-30, 22:43:13

Nä det har väl inte ungått nån att du ska åka till solen. Lyllos dig vännen, det är du värd. Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: