2009-07-08
 19:22:49

Den Svenska är här !!!

Det va ju kul så länge det varade !! Men det kan ju inte va så illa att det va allt vi fick !!
Snart bär det ju iväg till Kreta för min del.....( inte för att jag önskar mindre sol här för den sakens skull)
Det va ju så att jag hade en vision om att va lite....smalare när det bär iväg, men vet inte om detta är rätt diet precis....

Men gött va de !!!!


Hängt upp lite fina inredningsdetaljer har "vi" visst gjort !!! Vem som har hängt upp
vad lämnar jag till fantasin.... "Karlar" härrägud !



Det åskar fortfarande hör jag.... kanske bäst att stänga ner då innan jag får skäll !!!
Ha en myskväll !!!
 Själv ska jag släpa doggen runt kvarteret i ÖSregnet......................


Magda
PUBLICERAT: 2009-07-10, 10:54:22 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Det lät ju inte så fel med sol och Kreta precis ;) Jag fick lägga mig under ett trångt skrivbord och försöka att få i kontakten till datorn idag. Farsan har pippi på att dra ut kontakter när det åskar. Tidde hälsar.



Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: