2009-07-30
 21:18:06

GRATTIS !!

Idag har jag varit och grattat Syrran Anna på 26 årsdagen, ett fartfyllt kalas vill jag lova....
Jag, Alexandra, Anna och hennes Tobias, Mamma och en kompis till Anna med sambo.
OCH ALLA BARNEN, dvs sex stycken mellan 8 mån- 5 år= FULL FART !!!
(Ja nu tillhörde ju inte alla dessa barn en och samma familj ...gudskelov)

Det bjöds på MASSOR av gott fikabröd vill jag lova ! Och mer lär det bli framöver, ftersom en av presenterna va en kok (el kak) bok av Leila Lindholm....
                                                                    Se hela bilden
Tack sååååå mycket smakade finfint, hoppas du fick en fortsatt bra födelsedag kram...


Anna
PUBLICERAT: 2009-07-30, 22:20:55 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Det fick jag! =) ler tack själv! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: