2009-06-06
 13:11:51

Det bidde inget crusande...

Nej i detta dyngväder väljer jag noga ut vad jag utsätter mej för !!
I stället för crusingen tog jag och Johan en tripp till kupolen och inhandlade skolavslutningskläder....
Efter diverse överläggningar (!!!!!) hittade vi en utstyrsel som vi båda kunde förlika oss med.
Har liksom haft en vision om det skulle va så mycket lättare med pojkar och kläder, men ack så jag bedrog mej !!!
Nåja, som brukligt är avslutades rundan med en tur till big M.

En som ALDRIG ätit upp maten här tror jag.....


Och i ärlighetens namn ser det ju inte ens gott ut !!!


F.ö tillbringas helgen mest med arbete..... faktiskt !!


Magda
PUBLICERAT: 2009-06-06, 15:41:18 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Ja vissa killar är svårare att köpa kläder med. ;)Uch vilket värder det var...jag förstår att ni stannade hemma.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: