2009-06-15
 23:06:25

För i Äppelbo ja det kan du tro.............


Trodde ju i min enfalld att min söndag va över efter div bestyr...

MEN ACK SÅ MAN KAN BEDRA SEJ !!!!

Det va nämligen så att min KÄRA lilla dotter åkte med några "vänner" till en sommarstuga i Äppelbo i fredags !!!!!!!!!!!!!!!
Skulle komma hem på söndag....när jag inta hört nåt skickades ett litet sms och undrade när dom skulle komma...
Även om inte svaret som kom tillbaka va så långt, stog det MYCKET "mellen raderna" ....sånt som vi mammor blir rätt bra på att "läsa" med tiden.
För att gör en lång historia kort.
Det blev att sätta sej i bilen och åka till Äppelbo halv åtta på kvällen.
Alla nöjda MÄTTA och glada till slut ändå !!!!
 


Camilla
PUBLICERAT: 2009-06-16, 09:24:03

Då passerde du mina hemtrakter......


alexandra
PUBLICERAT: 2009-06-16, 23:50:15 | URL: http://allllexandras.blogg.se/

MÄTTA oh glada jaa..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: