2009-03-26
 14:25:02

Lat....

När jag är hemma med sjukt barn blir jag så lat, blir liksom sittande med honom framför tvn (och halvsover)...
MEN idag hoppade jag in i duschen omedelbart på morgonen och vips så fort alla dagens sysslor blev klara.
Nu blev det så också för att jag visste att Albin skulle komma och va här till lördagmorgon....det blir liksom lite rörigt då...antagligen för att man är lite bortskämd med att bara ha "stora barn" omkring sej...
Men apropå städning så kollade jag på Rent hus igår och kunde då konstatera att vi har snudd på kliniskt ren här hemma...stackars människa kan inte va lätt...

Är sååå nöjd med gårdagens ridtur..har inte ont nånstans idag !!!
F.ö ska eftermiddagen tillbringas med lillasyster Anna idag blir nog en promenad tror jag,sitter aldrig fel !!!

Det jävlas alltid när jag sitter vid datorn, tror banne mej att det är nåt magiskt med mina händer nu går det inte att se en enda bild, tur att jag (i detta avseende) har en händig man som snart kommer hem och kan hjälpa till !!!!

Jaha nu funkar det....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: