2009-03-12
 09:58:46

Ont...

Ont det gör ont det gör ont...
Ja det var ju premiär ridning igår, fick ha en häst som heter Fursten en riktig gentleman !! 
Det gick mycket bättre än jag kunnat föreställa mej, trodde att jag skulle svimma och behöva syrgas efter en timmes lektionsridning (det va ett tag sen kan jag säga), men det gick såååå bra, längtar redan till nästa pass...
Hoppas bara jag hunnit läkt ihop till dess, ja "down there" kan jag berätta att det känns så här idag....
Men men det är väl bara att bita ihop !!!


Emma
PUBLICERAT: 2009-03-13, 15:27:12 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Ha ha ja så kan det gå!! Men vad kul att du tyckte det var kul! Då följer jag med och kikar någon gång! =)


camilla
PUBLICERAT: 2009-03-13, 17:10:16

Hihi...stackars dig! Se till att du har bra trosor utan kanter ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: