2009-03-05
 12:53:04

Rikspucko ???

Jaha så verkar man på någe vis mer eller mindre (med tanke på kommentarerna...)ha blivit utsedd till Pucko bara för att jag tänker börja rida....till er säger jag bara hahahahaha......

Det ingår ju i min MÅBRASATSNING !!!!! ju, jaja jag fattar va ni menar, men jag kan också fatta varför Alexandra sålde hästen....
Halva nöjet för min del är att både få umgås med djuren MEN också den kamratskap som finns i stallet...
Och det ÄR roligare när det inte är så mycket jobb runt om kring....Det vet väl alla och jag tror inte nån kan förneka att det bästa är när man bara kan få det göttaste....


Petra
PUBLICERAT: 2009-03-05, 19:36:55

Härligt tjejen!!

Säger bara jiiiiihaaa, på med bootsen o cowboyhatten;)


camilla
PUBLICERAT: 2009-03-05, 19:49:09

Du har alldelens rätt! Fast jag tycker det är roligt även med mockningen och grovgörat ;-)


Gunilla
PUBLICERAT: 2009-03-06, 07:20:00

Kul att du börjar igen, inget för mig räckte med 3 timmar i Rättvik


Emma
PUBLICERAT: 2009-03-06, 08:57:17 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Helt rätt, det är klart att det är ridningen som är fingörat och det som är roligt! Man väljer ut godbitarna! Du gör helt rätt!! Även om jag är lite förvånad.. =)Jag trodde du i princip var klar med ridningen..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: