2009-05-08
 07:44:39

Åttonde maj !!!

Den åttonde maj... Ja det har fram till nu i år varit en dag av glädje, tårta, paket, familj...
En av huvudpersonerna denna dag finns ju inte längre med mig/oss.
Önskar ibland att man fick svar på hur  det går till...varför ??? Hur blir "man" utvald att inte få uppleva sin egen 37års dag???

Visst jag fattar också att det inte är "nån" som sitter med tärning och bestämmer.
Och jag har lärt mej (håller på iaf) att livet är inte alltid rättvist...

Maries sista födelsedag hemma på min veranda...


Födelsedagens höjdpunkt....



Det sägs att efter regnet kommer solen fram igen...men det hjälper sällan dom som blivit våta...
Önskar bara jag kunde ge dej en kram och säga Grattis.......


Anna
PUBLICERAT: 2009-05-08, 10:53:21 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Ja fy tusan! denna dag hade lika väl kunnat raderats ur våran almanacka!


Ulrica
PUBLICERAT: 2009-05-09, 22:57:55 | URL: http://menskadetvarasasvart.se

blir rörd till tårarna.. kan inte hålla dom borta.. önskar att världen vore lite snällare mot dom snälla.. kram om...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: