2009-05-23
 18:44:16

Festligheter...

Ja igår va det dags för party med mina f.d arbetskamrater  från "kontorstiden"...
Den "tiden" som aldrig mer blir som förr, tror att man bara får en sån period i sitt liv, med arb,kamrater (och då inkl chef)där allting liksom bara stämmer !!!

                                                 VICKET J*LA GÄNG VI VA EN GÅNG I TIDEN !!!

Hursomhelst så blev bjudna  på god mat, och trevlig frågesport, stort tack till Babsan som stog för allt denna gång !!
För egen del känner jag att det hänt nåt med "partynerven"....det rycker liksom inte i den längre !!!
Men med detta gäng gör inte det nåt jag har lika trevligt ändå !!!

                                                                        

                                                           


Babsan
PUBLICERAT: 2009-05-26, 19:50:36

Tack själv!!! Jag är så himla tacksam att jag fick chansen att först jobba i poolen o sedan hos er på kontoret!!!! Både med sådana fantastiska arbetskamrater o som du skriver, en toppen chef. Vill också ta chansen att än en gång tacka dig för att du tog så väl hand om mig när jag började i poolen. En stor kram till dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: