2009-05-27
 20:27:23

Onsdag

I adg har jag och Sofie varit en sväng till Falun (tätt mellen besöken nuf...) kollade in en affär "Ikon" hette den vist !!
Det va 70% på hela butiken (gamla JC) fanns HUR mycket snygga jeans som helst, skulle kunna handlat HELA butiken OM .....man bara kunde ha haft nånting ,*suck* men det är liksom en bit till man kan åla sej i strl 26......
Lämnade stan med två linnen och en skjorta, inte ens ett par skor blev det !!!!

Em tillbringades i stallet, det va hoppning.....och jag är faktiskt ganska nöjd.
Självklart beror ju mycket på om man har en "hygglig" häst (iaf när man som jag inte precis älskar denna övning)
och det hade jag. Han må se "otymplig" ut men känns helt ok när man rider.

Murphy



Ja nu är det slut på min "tolvdagarsledighet" också, gud va tiden rusar iväg !!!


camilla
PUBLICERAT: 2009-05-28, 08:32:50

Åh du var jätteduktig!!

Murphy är en riktig pärla han.


Lotti
PUBLICERAT: 2009-05-29, 15:14:46

Får man fart på en sån där så gäller det att hålla i sej i kurvorna ;-D


Emma
PUBLICERAT: 2009-05-31, 17:56:21 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Inte ser han mycket ut för världen men han kan ju ha andra fördelar än utseede.. =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: