2009-05-24
 21:44:26

Söndag

Det har verkligen varit en RIKTIG söndag idag, lite så där seg och halvtråkig !!!
Men har iaf lyckats tagit reda på en massa tvätt, och det är ju alltid lika skönt när sånt är klart.
Jag Johan och Napoleon har tagit oss en tur runt eljjuspåret en sväng också, mysigt !!

Just nu håller jag mest på att försöka fördriva tiden, till ca 23:00.....då ska jag se på senaste Wallander *fniss* får väl se hur många minutrar det kan bli !!
                                                                      
Ja om jag orkar se nåt, blir det en resention i morgon såklart !!! Annars får det väl bli gonatt  .....


Magda
PUBLICERAT: 2009-05-24, 23:11:19 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Ja jag håller med om att det har varit en riktig söndag med allt sånt som en söndag brukar bestå av. ;)



Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: