2009-11-21
 13:31:13

Finbesök.....

Vilken dag va...för nån är den underbar...för nån mindre underbar...känner nog några som tycker det är lite tungt att lyfta skallen från bommullskudden idag....
"Några" hade ju lite partaj igår, som jag fick stryka ur agendan...trökit som f*n men men det blir fler gånger hoppas jag.
Det smeds tydligen lite planer också, ska bli spännande å höra tyngden å allvaret i dessa så småningom....

I alla fulla fall...så är dagsformen (fortfarande...) inge vidare, hur jag än försöker, små pomenader, uppfräschning odyl, så orkar jag verkligen inte, huvudet värker & svetten rinner, så det blir väl att lyssna på kroppens vilja några dagar till....


Idag gissar jag att gångvägarna blir fyllda med soltörstande promenadsugna människor...

               FINBESÖK AV EN EFTERLÄNGTAD BEKANT ......

Åsså orkar man inte ens gå ut och njuta....iaf känns det lite konstigt, det är nästan 10 grader varm ute och gräsmattan skulle nästan behöva klippas, ändå är det bara 33! dagar kvar, till självaste JULAFTON   !!!!
Ja nog är det lite uppochnervända världen !!!
Apropå julen, det ska ju va en tid med gemenskap och alla ska va glada och lyckliga...fin vision men det är ju inte riktigt så för alla...
Tycker själv att julen är ...sådär......hittade lite  tankar om denna högtid som jag tycker va lite bra...

"Julen är den helg som förföljer de ensamma, slitna och utstötta"

"-Julen mina barn, är inte ett datum...den är ett sinnestillstånd..."

"En gång köpte jag batterier till mina barn i julklapp, med en lapp som sa "Leksaker ingår ej..."

"Anledningen till att vi alla går på högvarv inför julen med den eviga, oåterhållsamma och ofta knasiga julklappsshoppingen är antagligen att vi inte vet hur vi ska uttrycka vår kärlek i ord..."


            
             Skulle gärna dra iväg över julen...nån gång kanske..........................

 


Anna
PUBLICERAT: 2009-11-21, 16:19:17 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Ja, en lagom dos av båda är nog bra! =)


Petra
PUBLICERAT: 2009-11-21, 21:22:54

För mig är våra planer på största allvar!! Skulle gärna tillbringa en vecka i solen med Babes som er:)



Kram o krya på dig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: