2009-11-05
 10:11:51

Helt plötsligt....

Sååå va det torsdag...hinner inte riktigt med i svängarna....
Blev i fall (nästan) väckt av maken som kom hem från nattskiftet vi ca 6.30, -Kan du komma ner och ta upp hundskiten från köksgolvet för jag spyr om jag gör det.... Gud vilket täääävel,  det märks att han inte jobbat i vården...man får liksom använda en speciell "andningsteknik" ibland så enkelt är det !!
Stackars "Nappisen" inte likt honom, skämdes verkligen "som en hund" när jag torkade...(ni som sett en moloken golden vet hur eländigt det kan se ut)

Fina Nappisen....ett skolexempel på en moloken golden, på prommis med Verakatten...


Fin katt i allafall...det ligger mer i hennes natur att inte se moloken ut...

Gud i himmelen vilken otrimmad hund(det stör mitt estetiska sinne nå grymt...)...borde inte lägga ut en sån hemsk bild....men det ska åtgärdas under veckan


Magda
PUBLICERAT: 2009-11-05, 15:18:16 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Jag vet precis hur en moloken goldis ser ut. Umbra såg moloken ut när jag och mamma åkte hemmifrån och hon fick vara kvar hemma! "Jaha då lämnar de mig ensam igen! Vad har jag gjort för att förtjäna att vara ensam hemma?" såg det ut som om att hon tänkte!

Kram kram


Alexandra
PUBLICERAT: 2009-11-14, 01:22:13

Du har varit inne bland mina bilder och rotat ser jag ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: