2009-11-02
 21:13:43

Inte bra... för mina nerver !!!!

Ja ...det kan inte va bra för mina nerver dessa djävla datorer, så fort jag sätter mej blir det nå skit !!!!
Men skam den som ger sej...
Har förresten lagt till en till bloggare bland mina länkar...grannentvärsöver läsvärt...

Tycker det är lite trökigt just nu, för jag kan inte få in nå foton...men det är på G så ge inte upp !!!
Annars har dte den närmsta tiden bara handlat om jobb...men ser nu fram emot ledighet, går av på onsd fm och är sedan ledig tills på måndag...härligt !!!!

Har hunnit med en vända till akuten i fredags..."Pappsen" hade varit på fisketur...och lyckas med konststycket att "sticka in" en pinne i handen på sej själv, men ett par stygn senare och en stelkrampsspruta avslutades strapatsen på Pizzerian...såå alla nöjda å glada !!!

Den lille huliganen har varit här på visit från lör-sön....även det kostar på ( i tålamod & svett....) så är det lite vemodigt att "lämna tillbaka" honom.....men skönt !!!
Antar att det är det som är tjusningen med att vara "mormor".....herregud jag kommer aldrig att förlika mej med det "ordet"....
                                      

Nej nu är det dags att "kasta" Johan i säng, ja det är inte så länge till man "kastar runt" med honom precis.....
Lång som en stör och strl 38 på fötterna..."Vackra blommor har stora blad"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: