2009-11-05
 09:58:55

"Lånat"

Jag tar tillfället i akt...det måste man om man ska få datatillgång här i huset.
Och dessutom finns lite foton upplagda på denna "burk"

                                                    
Men först, vi har inte ridit på två veckor, pga teori och lov...så längtan va stor igår !
Blev riktigt glad då jag skulle få premiärrida på Cindy (som jag alltid trott att jag är för tung för...).
Spännande...tills...-Det vore bra om du kan rida henne barbackakommentaren trillade ur "ridlärarMias" mun !
Men va f*n tänkte jag det löser sej....
Japp så va det bara att hoppa upp, peace of cake vi har ju pallen !!!!
Men se riktigt så enkelt va det jussom inte ändå...när det stackars djuret tyckte att jag borde va på plats promenerade hon så sakteliga iväg, ett litet problem va att jag inte va riktigt på plats ännu, utan liksom lite "hängande" med ett ben över ryggen och resten av denna smidiga kropp kravlande runt halsen...ja "nån" kan nog se synen och få sej ett gott skratt !!!!

Men väl på plats är jag riktigt nöjd med gårdagen ridpass...ja det behövs inte mer...en fin snäll och bra häst...en superbraig ridlärare...och riktigt bra och trevliga ridkamrater...vad mer kan man önska  
Jaha, sen va det "bara" att hoppa av, när jag till min fasa upptäcker att tom det använder jag sadeln till...det fanns inget att hålla i sej i...herregud säjer jag bara! Fram med pallen igen då....



Sååå till nåt helt annat.....

egenhändigt tillverkad gravdekoration....


Stämmningsfullt....


.......


Ja det va sååå fantastiskt fin på kyrkogården under halloween, helt underbart



Den lille huliganen har ju varit på övernattning i helgen...på söndagen blev det en biltur till Ludvika för ett besök hos syster Anna ....där fanns det MASSOR av nya spännande saker att riva i....my goooood vilken energi det går åt att "jaga" denne lilla man !!

(skönt när han sitter fast....)


 


Emma
PUBLICERAT: 2009-11-05, 12:53:03 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Gud vilken fin gravdekoration! Vad duktig du är. Önskar jag oxå hade bra ideér för att pyssla lite själv!


camilla
PUBLICERAT: 2009-11-05, 22:29:59

Tycker det såg fin fint ut på bästa hästen :D

Du satt som en drottning...

Stämningsfulla kort och en jättefin dekoration du gjort.


Pernilla"grannen tvärs över"
PUBLICERAT: 2009-11-06, 11:29:37 | URL: http://joma-mamma.blogspot.com

HAHA..Skrattade gott..HIHI så elak jag är..men jag tror nog att det inte va så farligt eftersom du är så duktig på hästryggen=) Riktigt fin deko har du gjort. De är så jättefint på "gården" när alla ljusen glimmar.Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: