2009-11-17
 10:35:16

Lite...

Krassligt är läget just nu, känner mej såååå tung i huvudet och allmänt krasslig, men ändock inte så illa att det får kosta en sjukdag det är bara fööööör dyrt !!!
Det mest irriterande är att jag hela tiden har nå "durr" i örat...hm, mycket konstigt !!!

Va iaf och tog den beryktade sprutan igår...lite öm i armen idag men ännusålänge är det allt, så nu återstår det att se om man slipper knorren !!!

Jobbar heldagar nu mån & tisdag ledig på onsdag, och då är det absolut förbjudet att vara sjuk, då är det ju stallet.....

Men detta underbara *NOT* väder hjälper ju till att hålla humöret på topp åxå så det är nog inge värre än att man har drabbats av höstdepressionsförkylningsjulenärnäraångest el nåt, men det lär väl gå över kan jag tro !!!

                               
                                En inte helt otänkbar plats just nu.............................................


Anna
PUBLICERAT: 2009-11-17, 11:17:50 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Du mår nog sådär pga sprutan..Jag kände mig hängig en halv dag yp. Durret i örat har jag dock ingen anin om var det kommer från!


Pernilla"grannen tvärs över"
PUBLICERAT: 2009-11-17, 21:17:17 | URL: http://joma-mamma.blogspot.com

Hihi..får ofta mej ett gott skratt när jag läser din blogg, tycker du får till allt så himla bra..hihi. Ha det gott Kram Grannen


Anonym
PUBLICERAT: 2009-11-20, 14:47:50

hihi har du durr, jag hade juh ryckningar efter sprutan...olala får se om vi överlever!!! Jag har ont i armen än men inte lika mycket & så mår jag lite illa och är yr...OOOO MAZZOR MED TRÖTT..See you soon <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: