2009-11-19
 10:25:36

Sådär ja..

Så har man återigen lyckats...att få bort ett helt j*la inlägg !!!
Inte så förvånad för fingrarna sköter sej själva idag förstår ni, hjärnan ligger kvar på kudden...å det borde jag också göra, har på detta emormt långa inlägg rättat till tusen (iaf nästan) stavfel.
Det här skulle kunna bli hur kul som helst om jag inte skulle rätta till det hahahaha...

Hursom, jag bestämde mej iaf för att provrida trots lite feberkänsla å allmänt snörvel...
Efter att pysslat klart med solstrålen "Sonja" rann svetten nerför ryggraden (lite av fruktan för mitt liv åxå...hahaha närå skoja bara...iaf lite) det idealiska är inte å va i boxen  med denna lilla dam, som dessutom hade en ny granne...kan lova att det small bra i väggen !!!
Det stog lite andra pållar i stallgångarna så därför blev det så iaf.
Eftersom det envisas med denna HOPPNING fortfarande så gick det bra...vi är åtta stycken som rider så det blir lite vila emellanåt så kändes det rätt okej...


Har en stor kärlek till denna vackra häst....."Sonja"

TYVÄRR ÄR DET LITE PAYBACKTIME FÖR GÅRDAGENS DUMDRISTIGHET ANTAR JAG.......
Dagens "dygnspass" kommer att tillbringas hemma...som sjukling, inte bra alls det här !!
Men det är bara att ta en dag i taget, det är säkert bättre i morrn

 

 


Magda
PUBLICERAT: 2009-11-19, 14:08:04 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Gu så fin häst! Min favo häst som jag hade när vi skulle hoppa var Pinell! En stor urstark pålle. Jag hade inte en chans att hoppa hindren i rätt ordning han tyckte att det var alldeles för kul för att låta någon annan bestämma i vilken ordning hindren skulle hoppas! Min ridlärare bara skrattade åt oss och sa "Det är bra Magda jobba på och låt honom bestämma! Det är ingen ide att försöka ta hinderen i rätt ordning!" Det var lite spännande var enda gång att se i vilken ordning hindren kom! Hahahaha kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: