2009-11-09
 22:03:30

v 46...

Det vet jag för det står på Johan veckobrev...tack gode gud för den uppfinningen!

Ja ..jag hade skrivit ett himla långt inlägg, men vart det tog vägen vete gudarna, såg lite konstigt ut  men tänkte att "dom" har väl gjort om el nåt (eller min egen designer kanske varit inne och fipplat...)

Hursom..det hade ju lite och göra med denna computerworld då...och mitt humör...som inte är att leka med när det krånlar.
Samma känsla dyker upp även vid ett annat tillfälle, när jag känner att jag blir så förbannad så jag tror att jag på fullaste allvar skulle kunna klippa till nån... NÄR JAG KÖR BIL....
Har kommit en bit på vägen (haha)...kan faktiskt känna att -Nej ingen dator, mina nerver fixar inte det nu...det är väl bra.
MEN...En gång när jag och sonen va ute och åkte blev jag så förbannad på en gubb***el så Johan började att grina där bak...inte bra


Det heter vist TÅLAMOD...har jag hört !


Känner att just den varan börjar sina igen .....så nu går ja lugnt och sakta härifrån

 


Emma
PUBLICERAT: 2009-11-10, 14:55:23 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Tålamod.. Vad är det?? =) De möbler jag vill bli av med är ett svart soffbord och en bokhylla i ljust trä,kan kanske vara björk.. Något av intresse?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: