2009-11-12
 16:37:57

Willy...

Trodde inte jag skulle hamna på nån ridning i onsdags....det blev nämligen byte av jobbdygn, vilket iof passade mej utmärkt eftersom "tjejorna" kommer i helgen...
Men eftersom jag ju har världens bästa jobb och väldigt bra arbetskamrater, så kunde jag använda mej av den s.k friskvårdstimmen.
OCH DET ÄR JAG SÅÅÅÅ GLAD FÖR, JAG FICK LÅNA RIDLÄRARNS FINA WILLY !!!!!

                                   
                                    Willy & Mia....

Det va ju liksom lite "hoppträning" men inte över hinder ( och det beror på i vems mått vi mäter...för mej är allt över fem cm ett hinder....) utan mer ridvägar.
Det ska ju va lite hopptävling den 28/11, så dom vill väl träna lite dom som ska va med, och det innefattar inte mej själv.
Ja i allafall va det en riktig gentleman till häst ( men när jag känner mej lite flamsig tycker jag nästan synd om hästen, som försöker att göra sitt allra bästa fast han inte alltid fick riktigt rätt signaler av mej ) jaja superkul va det !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: