2009-10-26
 23:13:15

Dags igen då...

Ja och för ovanlighetens skull så va det dags för lite haveri igen, den här gången är TVÄTTMASKINEN......
Typ den enda maskin det verkligen inte går att klara sej utan.....håller på att bli smått galen, den vill inte centrifugera längre, och det är liksom inte sååååå bra om det inte funkar !!!!!

                                     
Gissa om jag har nååååå tvätt ????????????????????????   Jaaaa typ hela tvättstan !
Men det är väl bara att säga som gubben som tappade sockerskålen med bitsocker i.......
Det kunde ju varit värre, det kunde ju varit strösocker......                

 


Anna
PUBLICERAT: 2009-10-27, 09:43:51 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Detr var då fan va det ska krångla för er! Undra va nästa grej blir.



Ja det var visst inte bara jag som kände sådär...

Jag blir så trött på mig själv bara, orkar inte oroa mig för allt , vara en bitterfitt* osv.



Men men hä går väl över!



Just ja ringarna ja! Kommer du ihåg va mamma skule ha för storlek? Å vilken skulle du ha?



kram




camilla
PUBLICERAT: 2009-10-27, 09:53:10

Du kan lämna tvätten här så fixar jag det. Jag gillar ju liksom att tvätta. Kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: