2009-10-11
 10:36:28

Helgen...

Så va ännu en helg till ända (iaf snart)...
I fredags hade vi främmande av lillasyster Anna, det blev idol, kycklingwraps,och lite kladdkaka, med andra ord FREDAGSMYS PÅ RIKTIGT !!!!

Lördagen tillbringades från 10-14.30 på BRK  där det va dressyr & hopptävling, jag blir ju bara såååååååååååååå imponerad, det ser ju så lätt ut ut när dom flyger över hindren......Undrar om jag nånsin kommer över min skräck för hoppning.....

                             GRATTIS CAMILLA DU ÄR SÅÅÅÅ DUKTIG  

       

                                                  


Söndagen har inget färdigspikat schema ännu...ska ringa till stallet och kolla om jag kan rida igen ett av mina tre återbud...sen ringa till mamma och höra hur hon mår idag, va och lämnade sin "Tusse" till himlens  jaktmarker igår...han blir nog väl omhändertagen...

                                                                        
    
                                                               


Anna
PUBLICERAT: 2009-10-11, 14:46:22 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Jag skällde bara jag..Hoppas du låter trevligare... =O



kramen


Camilla
PUBLICERAT: 2009-10-11, 22:22:20

Tack söta du. Roligt att du kom och tittade. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: