2009-10-21
 09:10:23

Jaha ja....

Fortfarande UTAN BIL !!!!
På ett sätt känns det lite skrämmande hur beroende man egentligen är av denna bil...eller beroende.....hur bekväm av sej man är snarare....
Visst det gåååår bra att åka buss, det tar ca 40 min att komma till jobbet (med bil ca 10 min), och bussen går faktiskt ända hemmifrån och raka spåret till jobbet...

MEN DET ÄR JU SÅÅÅÅÅÅ HIMLA OPRAKTISKT..................NÄR MJÖLKEN ÄR SLUT !!!!

Men nu vet "han" nooooooog va det är för fel....blir nog till att köpa ett busskort, med tanke på hur fort allting brukar "fixas" i detta hem !!!!
Jag skulle behöva en: målare, snickare, kakelsättare, en stylist...sen kan vi ta en fönsterputsare å en städfirma när vi ändå håller på ....och för all del en pigg och rask, vältränad, brunbränd, mumsigt luktande liten en... å då vore inte helt fel   med andra ord en... 


Det känns som vi håller på att närma oss "Idetiden".....ni vet då när alla kryper in i sin hålor och vägrar titta ut före Maj när solen börjar våga sej fram...usch det är inge kul tycker jag...men jag gör ju så själv å....
                                                            


Nej nu ska jag GÅ TILL BUSSEN OCH ÅKA OCH HANDLA......

 

 

 


Anna
PUBLICERAT: 2009-10-21, 09:38:54 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Se till å sparka den där kalrn i arslet!!



Förstår dig! jag skulle inte klara mig! kram


camilla
PUBLICERAT: 2009-10-21, 11:45:50

Va duktig du är som åker buss ;)


Pernilla"grannen tvärs över"
PUBLICERAT: 2009-10-25, 19:00:23 | URL: http://joma-mamma.blogspot.com

Usch va tråkigt...som ett annat inlägg ovanför så får du nog sparka honom i *****=) Nu har iaf vi bil igen så skrik till om du behöver ha hem nått så fixar vi det..Ha det bäst



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: