2009-10-16
 17:29:53

Nämen...

Det ser ut som det va länge sedan det va nån in och uppdaterade denna blogg minsann !!!!
Sååååå...jobbat...ridit...jobbat...falu las............


                ÖNSKAR ATT NÅN KUNDE LÖSA MIN OTROLIGT KNÄPPA ÅNGEST FÖR ATT HOPPA !!!!!


Tänk om jag bara visste hur jag ska bete mej, men jag vet inte själv va det riktigt sitter i....visst jag har aldrig varit nån älskare av denna "ridgren"....och visst jag är mer "rädd" sen min "lilla" ridolycka men va f*n..................Det knyter sej verkligen i hela kroppen, jag kallsvettas, får tunghäfta och har så nära till tårarna att det är såååå nära att det  brister jag vet inte va jag ska hitta på, men jag kämpar väl på ett tag så får vi se, har i allafall en toppenridlärare så jag gör som...  å lever på hoppet !!!!

Hursomhaver så blev det iaf helg igen...helgen tillbringas till stor del med hela "tjocka" släkten....är lite barnvakt å då...Albin & Amanda är redan "inkvarterade å Alva kommer nog snart så med andra ord är det full fart !!!

I morgon (lördag) vankas det kalopps hos pappsen det blir grejjer det....
Åsså håller vi tummarna att mamma är bättre efter sitt "njurstensanfall", som slog ner som en blixt från en klar himmel i torsdagsmorse, ja man har då med tiden fått lära sej att det inte finns nån garanti för att dagarna ska se ut som man tänkt sej !!!

                                                            
                                                     TREVLIG HELG DÅ !!!

 


Mia
PUBLICERAT: 2009-10-18, 16:42:11 | URL: http://mmiiaa.blogg.se/

Du är en riktig kämpe med din hoppning Lillis. Om du vill får du gärna komma upp till bäckan och hoppa så smått du vill med Willy, han är en gentleman. Jag tror att du kommer att övervinna din rädsla så småning om, kanske hjälper det om du utsätter dig för den med jämna mellanrum? Vad vet jag. Hur som helst är du grym som faktiskt är med och hoppar, och du gör det riktigt bra också! Kram ridfröken



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: