2009-10-17
 20:37:12

Såååå....

"Som att slå igen en dammlucka"......gissar att en å annan har hört det uttrycket nån gång !
Och det ligger mycket sanning i det, vi är ju liksom "barnvakt i helgen åt "vårat barnbarn" Albin !

Jag tycker att han påminner mycket om en liten "filur" i sagans värld.....

                                      
                 JA JUSTPRECIS........................................DEN VILDA BEBIN

Det är nog inge annorlunda med detta lilla gossebarn jämfört med nån annan...man är bara milsvida år från denna värld antar jag !!!!
Å tur är då att man inte ska ha fler barn, finns nog trots allt en mening med den s.k biologiska klockan.
Men ENERGI finns det VÄLDIGT MYCKET AV trots den ringa storleken på di små, det kan jag gå igod för.
Men det blir väldigt lugnt när han sover....faktiskt å lite skönt.....
Men en fin å duktig pojk det är han .....

Det blev en redig familje middag i dag...trots att en "liten" del av familjen saknades.....(antar att detta är en mild variant av hur min brors flickvän Magda.....tycker om min bror idag !) så va vi typ...11 pers, hemma här i vår enorma boning !!!
Tur att man kan hjälpas åt !!! Pappsen kom med en färdig stor gryta med kalopps...(jag skrev väl inte kolapps...det ligger nära till hands...) så jag kokade bara potatis...bakade två kladdkakor, så va saken "biff".
Gött va det !!!
 Det händer ibland bara sådär...utan anledning liksom att jag får en liten blomma.....och vem tror ni är så omtänksam ???? Jo ser ni det är min Pappa det....fick en idag !!!
      

                                                                KRAM TILL FAMILJEN

                                                                        



 


Anonym
PUBLICERAT: 2009-10-17, 21:26:22

Härligt att få låna och ganska skönt att få lämna tillbaka =)


lena
PUBLICERAT: 2009-10-20, 17:31:27

Va härligt med allihopa i ditt stora rymliga kök...javisst är det underbart med små bebbar men jag längtar till den dagen jag får bli mormor så man får låna & sen kan lämna tebax dom när man gullat av sig...ha en trevlig kväll med husfruarna..kram <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: