2009-09-28
 21:39:08

Aloe.....

Efter ett dygn på jobbet......gick jag hem och vilade.....

Kunde ha gjort iaf...nehej då det va bara att sätta fart, städa badrummet, plocka ur diskmaskinen och givetvis fylla på med ny disk, tvätta, ta reda på ren tvätt......ja jag tror inte jag behöver fylla på mer på listan.
Helt enkelt en vanlig dag, är det här verkligen meningen med livet.......skittrökigt  

Ja på kvällningen bar det iväg på ett "Aloevera party" hemma hos Gunsan.....
Det skulle göras lite fejsbehanlingar, jätteskönt och (förstås) jättebra grejor, har ju absolut kunna tänkt mej att köpa hela serien, MEN det finns en liten hake.......
Sist jag va på ett liknande "partaj" kostade det "Lilla kitet" (som jag ju köpte) sisådär en 1500...... och det va väl lite lika prisklass nu å da.....
Och det finns det liksom inte riktigt utrymme för i plånkan..........men en tub blev det iaf.
Och så klart är det ju trevligt att träffa lite kuliga människor.....

Japp nu laddas det för kommande partaj och då blir det inte Aloevera i glasen......


Anna
PUBLICERAT: 2009-09-29, 09:56:54 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Det är ju det som är så jäkla trist med såna där partyn!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: