2009-09-03
 08:19:32

BLÄ !!!

Åhhh vilken underbar morgon....
Varför gör man saker som man inte vill, jo för att komma undan tror man (i detta fall är "man"=jag...) men nu går det inte att förskjuta det mer, såååå i morse plockade jag fram en undangömd ägodel, eller rättare sagt jag BYTTE BATTERI !!! på VÅGEN !!!
Det va skulle jag inte ha gjort innan min planerade "älvpromenad", bäst man tar på sej flytvästen...ligger liksom nära till hand att knyta en TUNG !!!! sten runt foten och bara hoppa...
 Nu är det banne mej ALLVAR !!
Typ si sådär en 15-17 kg att brottas med. (hahahaha jag kan riktigt höra era kommentarer....pussisar  )

MEN NU SKA NI FÅ SE PÅ ANDRA BULLAR........VÄNTA BARA !!!!!

                                        


Anna
PUBLICERAT: 2009-09-03, 10:55:26 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Ingen fika på IKEA alltså!? =(...



Ja jag vet att jag är välkommen hos er! Tack! <3



kramen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: