2009-09-16
 20:48:34

Jaaa...

Det rustas för vinter i naturen runt skräddarbacken tror jag.
Idag när jag promenerade i elljusspåret ser jag att dom klippt bredvid spåret, där ska det "packas" snö för entusiasterna...dom som finner nåt nöje i att halka runt på bakhala skidor med snor och is hängande i skägg och näshår, och helst då iklädda i trikåer !!!
HEJA GUNDE !!!!!
                                                      

Jag har varit och ridit också...det va länge sedan jag va så nöjd faktiskt, mest för att jag ORKADE hela lektionen...
Fick rida på ........Orvar, ja hur man nu kan döpa en hästkrake till så fruktansvärt namn övergår mitt förstånd.
En VÄLDIGT OK HÄST ! kan säkert bli en favvo, riktigt trevlig och schysst.
Ja med andra ord en dag som jag kan gå och lägga mej med ett leende på läpparna...(å det va inte igår kan jag lova), varit rätt down ett tag så såna här dagar känns väldigt bra !!

                                                          

                                                          


camilla
PUBLICERAT: 2009-09-16, 22:40:19

Härligt att gå och lägga sig med ett leende, jag gör det oxå :D


Emma
PUBLICERAT: 2009-09-17, 10:01:37 | URL: http://annaemmma.blogg.se/

Vad kul att det går bra på ridningen! Jag måste få följa med och titta någon gång! Kram Emma


Anna
PUBLICERAT: 2009-09-17, 14:25:31 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Mjo...


Lottipotti
PUBLICERAT: 2009-09-17, 16:05:50

Jag vet en stackars islandshäst som kallas för Roger...så det är fler det är synd om!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: