2009-09-09
 11:26:28

Ledig dag....

Jo man tackar !!!
Tänk om en ledig dag kunde va en LEDIG DAG.....göra bara det JAG vill och känner för....
Visst vet jag att det är upp till mej, men det är liksom det som är grejen, man längtar till dessa dagar...så när dom kommer sätter iaf jag upp massor av saker på "att göra" listan !!!

För vem ska alla dessa "saker" göras ?? är det verkligen för min egen skull ?? är det för familjens skull ??(isåf är det då helt bortkastat, dom ser då inte det som blivit gjort....), inte ser dom att tvättstugan är städad, kaklet avtorkat, eller att badrummet städat, toaletten skurad både på ut och insidan *uschåblä*...

Eller är det "omdetskullekommanåtoanmäldgudhjälpemejfrämmande".....
Vet egentligen inte, det är lätt att säja -Du får ta det som det är här hemma, lite mycke nu du vet..

Nej det är nog sant att :Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete....
I vilket fall...har just gjort ovanstående uppgifter, snart ska det bli en promenad med grannen och doggsen....
                                                                          



Magda
PUBLICERAT: 2009-09-09, 19:20:05 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Ja jag håller med. Lite skit gör inget bara det inte blir fööör skitigt! Kommer folk oanmälda får de ta det som det är! ;P

Uch vad jag inte tycker om "att göra" listor men på någe vis dyker de ändå upp!



Kram kram


camilla
PUBLICERAT: 2009-09-10, 08:38:35

Tänk hur det är, du skriver inte bara om ditt liv utan om mitt oxå :D

Vi kanske ska ha en bara ledigdag framöver och bara vara egoister, du å jag. Kram


Blogglös
PUBLICERAT: 2009-09-12, 17:05:05

Jaha...då förstår jag varför du aldrig hälsar på! Du tycker inte att jag städar nog mycket?!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: