2009-09-02
 23:33:01

Miss i nassa....

Ja ibland blir jag då förvånad över mej själv, klockan är närsomhelst 23.00 OCH HÄR SITTER JAG VID DATORN !!!
Kanske man kan få lite "kval övertid" ?
Antagligen inte....återigen en dag som gått i 200 km/timmen

* Jobbat 9-16  FIXAT

*Div "beställningar" hemmifrån: Hårfärg.."nån snygg brun bara", och det va ju lätt (*inte*).  FIXAT

*En tapet rulle...skitlätt när man inte har en ANING om hur tapeten ser ut! "Typ beige, med nån silvrig blomma   
   på...nåja efter lite sifferletning hittades den iaf...  FIXAT

*Lämna kontrakt (en alldeles frivillig uppgift...)   GLÖMT !!!

*Vaniljsås  FIXAT

*kuvert  GLÖMT

*Frukt  GLÖMT    (men ordnat under kvällens lopp ;0)   )

Jaja det är ju ingen katastrof för all del, men jag blir såååå störd när jag inte kommer i håg saker !!!
Skulle haft ett hästtäcke med mej till stallet också= GLÖMT.

Shit happens...hursomhelst så va det för mej premiärridning för säsongen, känner mej så j-la flamsig när jag rider..nuf, antar att det har att göra med mina höga krav på mej själv så fort jag ska göra nåt, får ta och skärpa till mej och sänka ribban tror jag
Blev HELT slut, så det är f-n på tiden att "Börja nya livet"....(går skapligt faktiskt) !

Efter ridturen togs diskbänken "om hand"  för ANDRA gången idag
åsså en hundpromenad...sen blev det: Thé, facebook, tv, läsa dagens tidning, och SÅ KLART lite blogg, samtidigt !!
Det skulle aldrig en karl klara...simultankapacitet så det förslår !!!

Fick ju ett jättefint halsband när jag fyllde år...funderar lite på vad jag ska "gravera" in för ord ....har tänkt mej typ : HOPE, FAITH, LOVE...el nåt, förslag emottages tacksamt !!!




Nej nu får det va nog för idag....
(p.s om nån vill överta en "utarbetad" 46 åring...hör bara av er, alla utrustnig ingår...)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: