2009-09-11
 08:00:35

Slö slapp å likgiltig.....

UNDERBART ATT SOLEN SKINER !!!!!!!!!!


Ändå känner jag mej som på överskriften.....skit, har lite "småont" i halsen, har liksom en gulvit fläck på ena sidan som svider när jag sväljer....
Allmänt trött å slut, fick lov att kliva av hästen i onsdags, mitt under pågående lektion...typiskt, för jag kände att hästen va riktigt med på noterna...

JAJA....jag går ju som vanligt (!) på diet också....bara att bryta ihop å erkänna, det gör ju såklart inte det hela bättre jag vet. Tyvär är nog detta ett obotligt syndrom jag lider av !!!
Kan nog va dags för lite pms...lite höstdepp...div "vardagsbekymmer"...osv...osv...

MEN ANNARS ÄR DET BRA !!!

Håller iaf på och försöker göra nåt åt "bekymren" det är väl bra !!! (om jag får säja det själv)...
Gick hem från jobbet igår...låg i sängen från kl två, gick väl egentligen aldrig upp förräns det va dags att sova för natta...
Ska gå ut lite i solen i dag, hoppas att det kan fylla på energidepåerna lite !!!
Dags att ta bort lite döda blommor ser jag när jag tittar ut genom rumsfönstert...ja det är liksom bara att konstatera att det är HÖST nu.

Några fina blommor kvar...kämpar tappert !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: