2009-09-02
 07:29:02

Speedtisdag....

Herregud vart tog tisdagen vägen ?
Kan ju va så att man inte riktigt kommit tillbaka till "the real world" ännu, känns liksom som halva jag är kvar på underbara Kreta ....
Men iaf, efter avslutat dygn på jobbet så åkte jag hem till min kamrat Camilla...
Hon har hjälpt till att tipsa om en tjej som är intresserad av att köpa grannens hund (som jag själv är såååå förtjust i men bestämt mej för att jag INTE ska ha, känner mej sååå vuxen ).

Vi åkte och hälsade på och jag vill nog tro att "tycke uppstod".... hemma vid sextiden, förmedlade lite till nuv hundägare, som ju givetvis också ville träffa "dom".
Sagt och gjort, åkte dit vid nio tiden....... och ja "han" blev kvar !
Nu håller vi tummarna att allt funkar så alla parter blir "välmående" igen....

(Min dog Napoleon )                             "Flyytkarlen"....Denzel......

          


Såååå då laddar vi för denna dag !!!
Jobb 9-16 sen bliré ridning, antar att det är vad min "fortfarandeisemesterdvlakropp" pallar med !!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: