2009-09-24
 20:25:43

Tom.....

När man sitter här vid datorn och funderar...och funderar...och funderar...åsså vips...blev det enda man kommer att tänka på är ....
                                                Jaaa professor  Balthazar....


Det måste ju betyda att man kanske inte har så mycket intressant att förmedla omvärlden för tillfället.
Känns lite tragiskt men...
I morrn ska jag och Alexandra åka en sväng till lager 157 i Sågmyra, kan ju lätta upp tillvaron lite !

Jag har träffat många doggar i mina dar ,men detta pucko måste ju ändå  va .....ja se själva !!!
                                           http://www.youtube.com/watch?v=DaNwjZu9a_Q

(f-n) vet inte hur man får hit själva "klippet" och när jag behöver hjälp så är det ju nå bra på tv.....                                            


lägenhetsLotti
PUBLICERAT: 2009-09-26, 20:53:17

det var ju det jag sa...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: