2010-04-15
 17:32:33

Kan själv....

Är det nånting jag har lärt mej så är det att: Handfallen får man fan inte bli !!!!!
Mitt hem har inte känts riktigt som ett hem....ett sånt där hemtrevligt mysigt ombonat hem....
Vet väl av...att allt inte kan ske på en gång, men shit det känns ju inte riktigt som jag bor här ju....

MEN....det kan ju bero på att jag inte har ett sovrum, har ju liksom bott uppe i tvrummet (när jag va liten sa man vardagsrum, säger man det nuf ??? ).
Men idag, efter överläggning med doootra (som f.ö aldrig bor hemma nuf...) kom jag till skott....
Jag flyttar ner, sagt å gjort..."105cmsängen" ska på nå jla vis ner...sååååå ja, jag bar väl ner den då, kan tillägga att jag har en svängd trapp...

Sonen va livrädd kan jag säja, men jajaja nu är den på plats.
Ommmmm nån har lite möbler över som bara står å skräpar och ska tippas iväg...please give me a chance...jag är möbelfattig...

Får se om detta kan hjälpa min sömn lite också...hoppas....

                               
                                                   Kunde ju varit hemma hos mej...............


Lotti
PUBLICERAT: 2010-04-15, 19:06:36

Jag har hittat mina drömsoffor så snart har du en divansoffa om du vill!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: