2010-04-30
 15:27:22

Not sooo well...

Ommmmm nån skulle tycka att en del inlägg ser lite mysko ut....kan jag bara medd att (iaf ibland...) då bloggas det via mobilen...vet inte riktigt hur man ska få till det, är under inlärnng...

Precis som jag är med rödvinsdrickandet...också under inlärning, sure ja vet att man inte måste lära sej såna ovesäntliga saker, men va gör man inte ...
Ikväll är en träningskväll...premiärgrillning, oxfilé och pot gratäng, å då bara "måste det va rödvin till"...jaja jag tvingar väl i mej dom två första glasen , och vips rinner resten ner i ett nafs...

Hoppas alla får en trevlig sista april, det ska iaf jag ha...


                         


camilla
PUBLICERAT: 2010-04-30, 17:26:47

När du väl lär dig, så vill du inte ha nåt annat.

En gång för länge längesen så drack jag inte heller rödvin, men nu du så är det ett helgnöje =D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: