2010-04-04
 10:33:15

Påskdan...

Fortsätter väl på "temat" påsk, iaf va gäller överskriften...
Den är ju snart över nu, många har ju fått ett par dar extra ledigt och det uppskattas vet jag...
Själv har jag ju inte "den typen av jobb", men har ju fördelar året om ist jag då....stöddigt va ..

Slagit personligt rekord idag, sovit som ett vrak, ja det va ju varken nån nyhet el rekord....
Men vaknade kl 7...somnade om och vaknade inte förräns 9.30 !!!! det my friends är ett riktigt "Lillis rekord" ja en sån morron känns som högsta vinsten för min del

Idag hoppas jag igen då på att kunna sitta i solen, och börja läsa i en bok som jag lånat av en jobbarkompis...ser ju lovande ut sooo faaar...
Hoppas alla får en skön "extrasöndag"

                        


majsan
PUBLICERAT: 2010-04-04, 21:26:56

GRATTIS till vinsten!!! Härligt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: