2010-04-16
 13:21:57

Underbara vänner....

Å då menar jag inte serien "Vänner" på tv...nej utan helt "vanliga" vänner, ni vet dom där som finns runt en men...som man kanske inte är så bra på att höra av sej till !!!

Har iaf haft en sån på besök idag, det är ju sååå trevligt att bara sitta å "gagga" lite en stund.
jag har har väl aldrig varit en sån som håller på å "umgås" sådär flitigt, men faaaan va kul när man väl gör det, ska jobba på att bry mej mer om mina  goooa vänner hädanefter.

Tack Petra för besöket....
                                     
                                    


petra
PUBLICERAT: 2010-04-16, 22:28:14

Nöjet var helt på min sida:)


Pernilla
PUBLICERAT: 2010-04-17, 09:02:57 | URL: http://joma-mamma.blogspot.com

Visst är det skönt å umgås med sina vänner ibland och de vänner man har som man inte "behöver" prata med varje dag, utan ganska sällan. och när man väl träffas så är det som att man träffades igår. Vänner är det bästa man kan ha och de finns alltid där för en om man behöver dem..Kram till dej


Johanna Edman
PUBLICERAT: 2010-04-18, 19:16:57

Ja det är så sant, jag är så glad att jag får vara din vän,det är så skönt att veta att du finns där för mig och du vet att jag finns där för dig alltid. Kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: