2010-04-21
 19:20:49

Ungkarlslillis...

Har alltid haft lite "åsikter" om vad man äter och inte äter ihop....tex gädda och makaroner passar ju inte sååå bra ihop...nu äts det antagligen inte gädda i så många hem, men ni kanske fattar poängen iaf...

MEN... sen jag blev "ungkarl" så har jag FAKTISKT ändrat på mej rätt mycket i det avseendet...
Kom på det alldeles själv idag faktiskt !!! eftersom jag åt klyftpotatis å köttbullar.......................
Jaaa det är sant, tycker egentligen att det är en helt felaktig kombination, men som talesättet säger: Ibrist på bröd får man äta limpa...

Huvudsaken är ju att man blir lite mätt !!!!


Magda
PUBLICERAT: 2010-04-22, 08:41:21 | URL: http://magdalenahoback.blogspot.com

Man tager vad man haver. :) Jag brukar laga mat på det som finns i kylskåpet och ibland kan det bli riktigt konstiga kombinationer. ;) Kram kram


lena
PUBLICERAT: 2010-04-22, 21:45:42 | URL: http://my-mindfulness-life.blogspot.com

Inget konstigt...jag äter kroketter & köttbullar smaskigt : )) kram...


alexandra
PUBLICERAT: 2010-04-22, 22:23:15

POTATISMOS OCH KÖTTFÄRSSÅS är ett bra ex



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: