2010-04-17
 16:53:45

Usch å fy....

Har liksom aldrig varit nån "cykellover" dvs jag hatar att cykla, undrar bara hur det kan va motvind oavsett vilket håll jag vänder fordonet åt....
Och dessutom är det uppförsbacke både till och från jobbet...går inte riktigt ihop känns det som, men så är det iaf...

Ja men så va det väl premiär i morse iaf, trodde ju i min enfald att det skulle gå skapligt, eftersom jag ju promenerat flitigt på sista tiden...men ack va jag bedrog mej...
Efter några hundra (!!!!!) meter va benen som stenklubbor, hur f-n är det möjligt ????

Men jag kom fram iaf, och hem med...blöt som bara den, för precis när jag gick utanför dörrn på jobbet öpnnade sej himlen, lucky me...
I morrn åker jag buss....

                                                              


alexandra
PUBLICERAT: 2010-04-19, 01:36:50

Hahaha! Det är ju kul att cykla :) Och tänk om du skulle ända upp till skräddarbacken då? DE hade varit jobbigt ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: