2010-08-06
 16:23:40

Att vara glad !!!!

Tycker att jag har såååå mycket att vara glad för, trots allt !!!
Jag har en underbar familj...som ger bort lånar ut, ja helt enkelt ställer upp till hundra procent (och jag längtar verkligen tills jag kan återgälda allt )...ingen nämnd ingen glömd .....
Jag har mina fiiiiiiiiiiiina barn, som jag önskar jag kunde "ge" mer, men tror inte dom (el jag) blir så mycket bättre av materiella ting, vi vet att vi har varandra i alla väder...

Åsså sist men absolut inte minst har jag min "E"...han är bara helt enkelt bäst, önskar att man kunde skicka ett pressmedd till "Världen" och bara få berätta vilken fantastiskt bra, fin, snäll, gullig, omtänksam, givmild, å .....ja han är bara allt. man kan begära...å bara min, det ni


Alexandra
PUBLICERAT: 2010-08-06, 23:59:59

Mycket bättre att ha en fin familj än massor av saker/pengar i livet <3


Anna - Gravid ♥
PUBLICERAT: 2010-08-07, 11:21:11 | URL: http://annacondas.blogg.se/

Mmmm MÅNDAGSLISTAN Kanske vore nåt för dig att haka på! En bra start på varje ny vecka liksom...¨



kramar!


lena
PUBLICERAT: 2010-08-09, 12:03:06 | URL: http://my-mindfulness-life.blogspot.com

Så rätt Lillis, man måste vara tacksam för det man har och det är inte lite det...älskar min familj massor, det nästan värker i hjärtat av kärlek, underbart och med den känslan i sinnet är man rik...kram <3


camilla
PUBLICERAT: 2010-08-09, 12:47:34

Så underbart det låter och jag känner likadant själv! Kanske lite mindre med vissa just nu ;O

Nejdå :) Puss på dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: