2010-08-30
 18:38:45

Förvånad... ???

Hahahaha...nej knappast, iaf inte om du varit med på bloggen ett tag....
Det är ju måndag idag, och måndagar har i många många år  betytt "Nya livet startar"...
Det är då en himla tur att dom kommer stupiett.

Idag är det en sån måndag, det är dags att ta tag i (ja kan lova att det finns en del att "greppa"...ordagrannt) sommarkilorna, dom där mumsiga grillkvällarna har satt sina spår..vilket på nåt vis ger mej en känsla av att det finns en "medskyldig" hmmm, men antar att det bara är jag som kan "take it away"...orättvist...men  har ju såklart ändå haft  en supermysig sommar ...tack till "dej"....

Sååå planen lyder som följer....pulver...å ett mål mat...utan kolhydrater...
Jaaaaaa då jag vet...motion å lagom av av allt så går man ner...prutta på er, gör ju iaf som jag vill...

F.Ö tycker jag att det är riktigt kallt...gillar inte kommande årstider.
Tror kanske det va meningen att jag skulle blivit en björn, dom äter sej ju lite sådär lagom feta över våren å sommaren...går å lägger sej å vaknar framåt vårkanten, smärt å smidig...å redo för alla äventyr...fan va najs...kanske i "nästa liv"....

                                  



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: