2010-08-25
 10:25:35

Liten blir stor...

Kanske inte jättestor, men iaf större....
Det börjar bli dags, att flytta hemifrån... och jag är lika förvånad över min egen beslutsamhet, -"Nej jag ska inte ha nån kattunge"...trots att det är "mina egna" bäbisar...

Men jag kan ju iaf trösta mej med att dom ska bo hos några av mina bästaste vänner.....
Ja vissa blir ju liksom "utkastade" ur hemmet vid tio veckors ålder, ser ut som modern är rätt less på sina "telningar"....

                                                      Det va en gång en liten kattunge......
                               

                                           Som växte och blev stor....åååå så vips......

                                                         Blev hon en .......mor....
                                               

                                                  Tre små ungar får se dagens ljus....
                                               

                                                     Och dom blir sååå fulla i bus.....
                               

                                Sååå blir det varm å skönt...och man får komma utomhus....       
                              

                               Ja...veckorna går....å det är dags att lämna detta hus.....
                                

Håller tummarna att ni alla får det bra, och jag vet att ni är sååå efterlängtade till era nya hem...
(omg,... kan inte själv minnas när jag rimmade så bra sist.....)


Alexandra
PUBLICERAT: 2010-08-25, 15:43:05

Haha vilket bra rimm ;) Och jävlar va stora dom har blivit ser jag på sista bilden!


Ulrica
PUBLICERAT: 2010-08-26, 11:30:00

gulle go va vi längtar!!! =0)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: